راهنمای پرداخت قبض

نوشته شده توسط:آرمانم ارمانی | ۰ دیدگاه

پرداخت قبض با دستگاه خود پرداز

با استفاده از کارت های عضو شتاب و با داشتن رمز اول می توانید پرداخت قبضینو تمامی قبض های خود را از همه خودپرداز های بانکی پرداخت کنید. در این روش پرداخت، نیاز به دانستن شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض قبضینو می باشد که بر روی قبض کاغذی مربوطه درج شده است. البته در صورت استفاده از خودرپرداز بانک تجارت برای پرداخت قبض موبایل( پرداخت قبض تلفن همراه ) و تلفن ثابت  نیازی به شناسه قبض و شناسه پرداخت نخواهد بود.  تمامی مشترکین اپراتور همراه اول می توانند با انتخاب  " شماره تلفن" در دستگاه خودپرداز، شماره تلفن همراه خود را وارد کرده، سپس با مشاهده و تایید مبلغ و شماره تلفن همراه، عملیات پرداخت را تکمیل نمایند . همچنین مشترکین تلفن ثابت استان های تهران ، البرز و مازندران نیز با انتخاب گزینه "شماره تلفن" با ورود شماره تلفن ثابت به همراه کد شهر مربوطه از پرداخت بدون شناسه پرداخت و شناسه قبض ، برخوردار هشتند.

پرداخت با پورتال های اینترنتی پرداخت (پرداخت آنلاین) 

تعداد زیادی از وبسایت ها و پورتال های پرداخت امکان پرداخت انواع قبوض را فراهم می کنند. برای نمونه میتوان سامانه پرداخت قبوض بانک صادرات، پرداخت قبوض بانک ملت، بانک پاسارگاد و پرداخت قبضینو را نام برد. با استفاه از سامانه های مذکور، برای پرداخت  قبض موبایل( همراه اول)، قبوض آب، برق، گاز،عوارض شهرداری و غيره، ديگر نيازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ها نيست! شما می توانيد با در اختيار داشتن يکی از کارت های بانکی عضو شتاب، به راحتی و در حداقل زمان ممکن، عملیات مثل دریافت ریز قبض همراه اول، پرداخت قبض ایرانسل، پرداخت قبض موبایل، مشاهده ریز صورتحساب همراه اول و پرداخت قبض گاز تاریخ گذشته و پرداخت قبض تلفن همراه را انجام دهید.

برای  انجام پرداخت اینترنتی قبض لازم  است که دارای یکی از کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب کشور باشید و  اطلاعات زیر را داشته باشید.  
شماره کارت 
رمز دوم کارت (PIN2) 
رمز کارت (PIN) 
کد اعتبار سنجی دوم CVV2 
تاریخ اعتبار کارت

پرداخت با کد دستوری (USSD) 

استفاده از کد های USSD (‌یو.اس.اس.دی) یکی از آسان ترین راه های پرداخت می باشد. در این روش بر خلاف  پرداخت قبوض اینترنتی نیازی به اتصال اینترنت نیست و کلیه عملیات آفلاین می باشد.  با شماره گیری  *کد USSD#  از خدمات بانکی پرداخت آفلاین قبض و .. استفاده کرد. در لیست زیر شماره USSD برای بانک ها ذکر شده است. 
کد USSD آپ (پرشین سوییچ) #۷۳۳* 
کد USSD جیرینگ #۱۲۳* 
کد USSD باجه ایرانسل #۱۰۰* 
کد USSD همراه ۲۴ #۷۲۴* (پرداخت الکترونیک سامان) 
کد USSD مبنا کارت آریا #۷۷۰* 
کد USSD بانک انصار #۷۶۳

پرداخت های موبایلی جایگزین های جدید و استاندارد پرداخت

گوشی های هوشمند، عادت های خریداران را تغییر دادند. پرداخت قبضینو امروزه بسیاری از افراد به پرداخت های آنلاین گرایش دارند و دوست دارند خرید های خود را از طریق موبایل ها یا کامپیوتر های شخصی شان انجام دهند. در پرداخت قبوض با نرم افزار، مشترک پس از نصب اپلیکیشن های پرداخت قبوض و ثبت نام کردن در آن ها ضمن امکان مشاهده صورت حساب های موجود و استعلام قبض، پرداخت قبض تلفن همراه و پرداخت قبض جریمه با موبایل  و ... در پنل کاربری را دارد. استفاده از نرم افزار های پراخت و  پرداخت اینترنی قبض بارکدخوان بسیار فراگیر شده است و به نظر مردم از نرم افزار های پرداخت به عنوان یک سیستم حسابداری جزئی هم استفاده می کنند که مقدار پرداخت های ماهانه و گروهی را به سادگی ارائه می نماید.

از جمله اپلیکیشن های معروف، پرداخت آپ و پرداخت قبضینو می باشند که پرداخت قبض جریمه با آپ بیشترین استفاده در میان کاربران را دارد. اپلیکیشن قبضینو امکان پرداخت تجمعی قبض و پرداخت جریمه بدون شناسه و استعلام خلافی را دارد.  با قبضینو این امکان وجود دارد که ضمن استعلام قبض ها تنها با یک بار عضو شدن پیام های شرکت های گاز و برق و آب و .. را دریافت نمایید. برای مثال پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه پرداخت اینترنتی قبض گاز و .. از ویژگی های قبضینو می باشد. علاوه بر امکان پراخت همه قبوض توسط نرم افزار پرداخت قبضینو، سادگی و گزارش های دقیق و دوره ای همراه با سرعت و امنیت بالا از ویژگی های اپلیکیشن پرداخت قبضینو می باش

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...