قبض گاز و استعلام قبض گاز

نوشته شده توسط:آرمانم ارمانی | ۰ دیدگاه

پرداخت قبض گاز با شماره اشتراک 

با وارد کردن شماره اشتراک ۱۲ رقمی روی قبض خود می توانید اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کرده قبض گاز و در صورت تمایل اقدام به پرداخت قبض گاز نمایید.  لازم به ذکر است برای برخی از استان های کشور شماره اشتراک قبض گاز کمتر از ۱۲ رقم می باشد که در این صورت کاربر باید به اندازه تعداد ارقامی که کم است از سمت چپ صفر به شماره اشتراک خود وارد نماید. برای مثال شماره اشتراک قبض گاز تهران ۱۲ رقمی است. متاسفانه شرکت گاز  هیج راهکار درستی برای دریافت قبض گاز از طریق شماره کانتور  و یا کد پستی ارایه نداده است.

پرداخت گاز با شناسه قبض و شناسه پرداخت

روش دوم در پرداخت قبض گاز، مشاهد و استعلام قبض با شناسه پرداخت و شناسه قبض می باشد. برای استفاده از این بخش با انتخاب گزینه " قبض کاغذی گاز " و سپس وارد کردن شناسه قبض گاز و شناسه پرداخت قبض گاز، میزان کارکرد گاز شهری را در دوره مشخص استعلام و مشاهده کنید.

برای پیگیری قبض گاز خود  و یا پرداخت قبض گاز تاریخ گذشته نیز میتوانید از سامانه پرداخت قبضینو استفاده نمایید. 

پرداخت قبض گاز و استعلام و مشاهده کارکرد قبض گاز شهری

علاوه برا استفاده از سامانه مشاهده قبض گاز قبضینو، سایر روش های پرداخت قبض شامل موارد زیر است. 

پرداخت گاز  با تلفن

شماره تلفن پرداخت قبض گاز  ۲۰۰ می باشد که شهر وندان با تماس از طریق تلفن ثابت و با داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت میتواند استعلام قبض گاز و پرداخت قبض را انجام دهند.

پرداخت قبض گاز تهران

شهروندان تهرانی می توانند با اعلام شماره اشتراک گاز، به سامانه 20001704 قبض الکترونیکی دریافت کنند به طوری که پس از ارسال این شماره مبلغ گاز بها، شماره اشتراک، کد شناسایی را دریافت خواهند کرد و می توانند از این طریق  صورتحساب قبض گاز خود را  مشاهده و پرداخت نمایند.

مشاهده قبض گاز آذربایجان شرقی

برای مشاهده صورتحساب قبض استان آذربایجان شرقی مشترکین علاوه بر استفاده از سامانه 2194 می توانند با ارسال شماره اشتراک خود به سامانه پیامکی 100002194 از آخرین صورتحساب و بدهی مصرف خود با جزئیات آگاه شوند.

راهنمای پرداخت اینترنتی قبض گاز استان ها

هم وطنان عزیز با مراجعه به سایت های استانی پرداخت شرکت گاز میتواند قبض گاز خود را به صورت آنی استعلام، دریافت و پرداخت کنند. برای نمونه آدرس اینترنتی شرکت گاز چند استان به شرح زیر است:‌  
مشاهده قبض گاز اصفهان :‌ http://www.nigc-isfahan.ir/Portal/Home 
پرداخت قبض گاز مازندارن :‌ http://www.nigc-mazandaran.ir 
پرداخت قبض گاز مشهد :‌ http://www.egas.ir/egas/default.aspx 
قبض گاز همدان :‌ http://www.nigc-hm.ir 
دریافت قبض گاز شیراز :‌ http://nigc-fars.ir/Portal/Home 
برای محاسبه قبض گاز و  چگونگی محاسبه گازبهای مشترکین خانگی گاز طبیعی میتومراجعه فرماید. Ghabzino 

سامانه پرداخت گاز قبضینو در کنار  پرداخت قبض موبایل و تلفن همراه و قبض تلفن ثابت و پرداخت قبض جریمه با آسان نمودن پراخت قبض های و ارایه راهکار پرداخت تجمعی قبوض سعی در بهبود فرایند پراخت قبض در کشور را دارد. 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...