مشاهده قبض و دریافت قبض تلفن

نوشته شده توسط:آرمانم ارمانی | ۰ دیدگاه

راه های گوناگونی برای مشاهده قبض و پرداخت قبض وجود دارد. با گسترش تکنولوژی مشاهده قبض و استفاده از خدمات اینترنتی در صنعت پرداخت دیگر نیازی به صدور قبض کاغذی نیست. برای آشنایی با روش های مشاهده قبض با وبلاگ پرداخت قبضینو همراه باشد.

 استفاده از سامانه مشاهده قبض قبضینو


با استفاده از سامانه مشاهده قبض قبضینو به راحتی میتوانید از جزئیات تمام قبض های خود مطلع شوید. برای مشاهده جزئیات قبض نیازی به قبض کاغذی نیست و امکان مشاهده انواع قبوض مانند مشاهده قبض برق، مشاهده قبض تلفن ثابت، مشاهده صورت حساب همراه اول و دریافت قبض و … وجود دارد. تنها با یک بار ثبت نام در سامانه قبضینو و یا نصب اپلیکیشن قبضینو بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت میتوانید مبلغ تمام قبض های دوره ای و ماهانه خود را مشاهده کنید. در کنار سامانه استعلام و مشاهده قبضینو، سامانه پرداخت قبضنیز وجود دارد که کاربران می تواند پس از استعلام میزان قبض در صورت تمایل اقدام به پرداخت قبض کنند. همچین می توانید قادر به پیگیری پرداخت قبض می باشید.

مشاهده قبض قبضینو دریافت قبض

برای استفاده از قبضینو پس از مراجعه به آدرسhttps://ghabzino.com/bills مطابق شکل نوع قبض مورد نظر را انتخاب کنید و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی میتوانید میزان قبض صادره را مشاهده کنید. از دیگر امکانات سامانه پرداخت قبضینو خلافی و مشاهده ریز خلافی خودرو می باشد. همچنین امکان مشاهده قبض همراه اول بدون کد پستی را نیز دارد.

ثبت نام در استعلام قبض قبضینو

مشاهده قبض تلفن ثابت

برای دریافت و مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت و دریافت شناسه قبض تلفن ثابت و پرداخت قبض تلفن ثابت میتوانید از روش های زیر استفاده کنید.

دریافت قبض تلفن ثابت با استفاه از TCI.ir


  • انتخاب گزینه منوی “مخابرات من”
مشاهده قبض تلفن ثابت


چاپ قبض تلفن ثابت
راهنمای مشاهده قبض تلفن ثابت

  • دریافت کد فعالسازی از طریق تلفن همراه و درج آن در قسمت “کدفعالسازی” و انتخاب دکمه “بعدی”

مشاهده ریز صورتحساب همراه اول قبضینو


پرداخت قبض تلفن همراه

سایر روش های مشاهده قبض تلفن ثابت

  •  تماس رایگان با سامانه ۲۰۰۰ و پرداخت صورتحساب
  •  دریافت خلاصه صورتحساب دوره از طریق پیامک رایگان با یک بار ارسال شماره تلفن ثابت خود (۸ رقم بدون کد) از طریق تلفن همراه به سامانه ۳۰۰۰۷۱۳
    کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با سامانه ۳۶۹۹۹ در ساعات اداری

 دریافت قبض از طریق اینترنت


ردیفنام قبضآدرس اینترنتی
۱مشاهده قبض برق تهرانhttp://77.237.94.172:8082
۲ دریافت قبض گازhttp://billing.nigc.ir/billing/gasAll.aspx
۳ استعلام قبض آب تهرانhttp://ccp.tpww.ir/HomePage.aspx
۴ دریافت قبض همراه اولhttps://billing.mci.ir/
۵ دریافت قبض تلفن ثابت تهرانhttps://eservice.tct.ir/eCare/view/mainpage

برای دریافت قبض اینترنتی همراه اول علاوه برا استفاده از آدرس اینترنتی می توانید قبض همراه اول را به صورت ایمیل دریافت کنید.

اگر مایل هستنید قبض  پایان دوره همراه اول را از طریق اینترنت و به صورت ایمیل دریافت کنید، کافی است یک حرف E به شماره ۹۹۰۰۰۹ (نود و نه سه صفر نه)  اس ام اس کنید. در پاسخ پیامکی را دریافت می‌کنید که  از شما می‌خواهد که ایمیل خود را با فرمت زیر به شماره ۹۹۰۰۰۹ بفرستید:

E,[email protected]

 برای انصراف از دریاقت قبض کاغذی میتوانید E1 را به شماره ۹۹۰۰۰۹ ارسال کنید تا دیگر قبض کاغذی همراه اول را دریافت نکنید.

مشاهده قبض تلفن همراه و دریافت ریز مکالمات همراه اول به صورت غیر حضوری

علاوه بر سامانه مشاهده قبض قبضینو روش های دیگری هم برای مشاهده و پرداخت قبض همراه اول و دریافت قبض و دریافت ریز قبض همراه اول  و پرداخت قبض همراه اول با موبایل وجود دارد.

یکی از رایج ترین روش های مشاهده جزئیات قبض همراه اول استفاده از سامانه همراه اول به آدرس اینترنتی https://billing.mci.ir/ است.

در این روش پس از وارد کردن شماره تلفن خود قادر به مشاهده قبض میان دوره و پایان دوره همراه اول خواهید بود.

پرداخت قبض همراه اول بدون شناسه

استفاده از سامانه پیامکی دریافت قبض و مشاهده صورت حساب همراه اول

ارسال یک پیام کوتاه به شماره ۹۹۰۰۰۹ از قبض دوره و کارکرد میان دوره تلفن همراه خود به تفکیک موارد کارکرد تلفن شهری، بین شهری، پیام‌کوتاه و سایر هزینه‌‏ها مطلع شوند.این پیامک ها شامل تاریخ صورت حساب ، مبلغ و شناسه های مربوط به پرداخت است که شما می توانید از روش های مختلف پرداخت الکترونیکی آن را پرداخت نمایید و یا اقدام به تقسیط بدهی همراه اول کنند. این روش ریز مکالمات همراه اول را نیز ارائه می دهد.

کدهای  دستوری  جهت  دریافت  قبض   همراه  اول

کد ارسالی به شماره ۹۹۰۰۰۹

نوع خدمات

S  یا  s

دریافت خلاصه قبض آخرین دوره 

m

دریافت مبلغ کارکرد میاندوره

H   یا   h   یا    help

دریافت راهنمای سیستم

D یا  d

دریافت لیست دوره های صورتحسابگیری

R

ثبت نام جهت دریافت قبض پایان دوره پیش از چاپ وتوزیع قبوض

مشاهده قبض ایرانسل و دریافت قبض ایرانسل

دریافت صورت حساب از طریق اینترنت

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل  ازطریق وب سایت ایرانسل به آدرس www.irancell.ir و بااقدام به پرداخت قبوض تلفن همراه خود کنند.

برای استفاده از این روش کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب کنید.

استفاده از تلفن گویای ۸۷۳۴-۰۲۱ نیز یکی دیگر از راه‌های پرداخت قبوض تلفن همراه مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل به شمار می‌رود.

دریافت قبض با اس ام اس

در این روش مشاه قبض ایرانسل، مشترکین دائمی ایرانسل برای استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستند.  . برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ ارسال کنند.

دریافت قبض رایتل و مشاهده صورت حساب رایتل

برای مشاهده میزان قبض سیم کارت های رایتل مشترکین گرامی میتواند با تماس به شماره ۲۰۰ از طریق سیم کارت رایتل و یا با شماره ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰  از سایر خطوط  اطلاعات میزان بدهی قبض و کارکرد سیم کارت مشاهده نمایند.

علاوه بر استفاده از تلفن همراه مشترکین می توانند با شماره گیری #۱۴۰*  از جزییات صورت حساب خود آگاه شوند. همچنین با مراجعه به صفحه اصلی سایت رایتل به آدرس rightel.ir به سامانه حساب کاربری  وارد شوند و  با وارد کردن دو بار شماره سیم کارت دائمی، به صورت حساب میان دوره و یا پایان دوره دسترسی یابند. همچین مشترکانی که سیم کارت آن ها به دلیل عدم پرداخت بدهی قبض مسدود شده است با مراجعه به این سامانه میتوانند اقدام به پرداخت قبض موبایل و بدهی خود نمایند تا از سیم کارت خود استفاده کنند.

 مشاهده بدهی قبض رایتل و دریافت قبض رایتل قبضینو

روش های  دریافت قبض برق  و مشاهده کارکرد کنتور برق

علاوه بر استفاده از سامانه قبضینو و روش های مطرح شده برای دریافت قبض برق مشترکین گرامی میتواند با شماره کنتور برق اقدام به دریافت و استعلام قبض برق نمایند. البته لازم به ذکر است که کنتور شما باید توسط اداره برق نصب شده باشد. حتی با شماره کنتور همسایه خود نیز میتوانید میزان کارکرد قبض برق خود را به دست بیاورید.

همچین برای هر استان اداره برق وبسایت مخصوصی طراحی کرده است که مشترکین با مراجعه به آن میتوند قبض مربوط به خود را دریافت کنند. ساده ترین راه پیدا کردن آدرس سایت برق استان محل زندگی جستوجو کردن آن در گوگل می باشد. برای مثال برای پیدا کردن قبض برق تهران میتوانید کلمه دریافت قبض برق تهران و یا مشاهده قبض برق  مشهد را جستوجو کنید.

دریافت قبض گاز 

 ارسال کد ۱۵ رقمی اشتراک قبض گاز ، قبض گاز را در قالب پیامک دریافت کنند. در استان تهران مشترکان می توانند شماره اشتراک را به سامانه الکترونیکی به شماره ۲۰۰۰۱۷۰۴ از طریق دستگاه تلفن همراه خود ارسال کنند. این اقدام اداره گاز منجر به حذف قبض کاغذی  خواهد شد. لازم به ذکر است که کد اشتراک گاز اکثرا ۱۵ رقمی بوده ولی بسته به استان ها تعداد ارقام آن تغییر کرده است.

مشاهده قبض آب

برای استعلام و مشاهده و پرداخت قبض آب نیز میتواند از سامانه پرداخت قبض آب قبضینو استفاده کنید.  در پرداخت قبضینو دیگر نیازی به قبض کاغذی نخواهید داشت و سامانه پرداخت قبضینو به طور خودکار هر ماه شما را از قبض های آب جدید مطلع می کند. قبضینو با ارسال پیامی به شما، شما را از وضعیت قبض آب با  اطلاعات کامل قبض آگاه می سازد.  برای برخی از استان ها نرم افزار همراه آب نیز میتواند کارگشا شود.

استعلام خلافی

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...